ارتودنسی دندان

معنی تحت لفظی ارتودنسی دندان یعنی ردیف کردن دندان ها. ارتودنسی یکی از روش های اصلاح طرح لبخند است. از این روش برای برطرف کردن ایرادات ظاهری دندان استفاده می شود. از جمله ایراداتی  که در دندان افراد مشاهده می شود و نیاز به ارتودنسی دندان دارد، رو هم افتادن دندان ها، نامرتب بودن دندان ها، فاصله داشتن دندان ها و کج در آمدن دندان ها است که افراد را مجاب می کند تا به دندانپزشک زیبایی مراجعه نمایند. ارتودنسی می تواند باعث شود تا نظافت دهان و دندان در فرد بیشتر رعایت شود. زیرا در افرادی که دندان های نا مرتب دارند به سختی می توان بهداشت دهان را رعایت کرد.

همچنین می توان ارتودنسی را برای افرادی که از عدم هم ترازی دندان هستند، نیز استفاده کرد.

ارتودنسی-دندان

 

 نقش دندان

مهمترین وظیفه دندان خرد کردن مواد غذایی و جویدن آن هاست. همچنین در تلفظ کلمات بسیار کمک کننده است. از جمله وظایف دندان که خیلی از افراد به آن توجه می نمایند و تلاش می کنند تا به بهترین روند در حفظ آن بکوشند، زیبایی آن در چهره فرد است. این کار باعث می شود تا فرد از نظر روحی و روانی دارای اعتماد به نفس بالایی باشد.

وظیفه ارتودنسی دندان چیست؟

در ارتودنسی جای دندان ها و مرتب شدن دندان ها انجام می شود. در برخی از افراد به دلیل آن که دارای فک کوچکی هستند، دندان ها روی هم قرار می گیرد و زیبایی دندان را تحت الشعاع قرار می دهد. همچنین در افرادی که به دلیل بزرگ بودن فک فاصله دندان ها از هم زیاد است می توان از ارتودنسی به منظور مرتب کردن دندان ها و اصلاح طرح لبخند استفاده کرد.

انواع ناهنجاری فک و دندان 

در برخی از افراد به دلیل عقب ماندن دندان های پایین که دندان های فک بالا بیشتر از حد عادی رشد کرده اند، باعث شده تا زیبایی دندان ها تحت تاثیر قرار می گیرد.

گروه دیگری از افراد نیز فک پایین افراد از فک بالا جلوتر می باشد.

در این دو گروه از افراد به راحتی می توان ارتودنسی دندان را انجام داد. تا اصلاح طرح لبخند انجام شود. دکتر صدقی به عنوان دندانپزشک زیبایی در انجام این کار بسیار حاذق می باشد.

برخی از خدمات دکتر لیلا صدقی:

ایمپلنت

اصلاح طرح لبخند

لامینت دندان

ارتودنسی

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدقی


جراحی فوق تخصص پلاستیک دندان ,ارتودنسی ,افراد ,زیبایی ,انجام ,توان ,ارتودنسی دندان ,زیبایی دندان ,توان ارتودنسی ,دندانپزشک زیبایی ,کردن دندان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امیر حسین دامن دریا سایت اصلی رادیو جوان در ایران مرجع کنکور ایران شرکت اسب زر فروش و عرضه عمده پاستیل فلزیاب ارزان پرقدرت حرفه ای09909061300