نیکی کریمی,محمدرضا گلزار,سریال عاشقانه

انصراف نیکی کریمی از بازی در سریال عاشقانه

چند سالی هست که علاوه بر سینما و تلویزیون شبکه نمایش خانگی نیز به جرگه نمایشگاران پیوسته و در این مدت هم طرفدارن سیار زیادی در میان مردم پیدا کرده است.کارگردانان این سریال ها  نیز در پی تلاش جذب بازیگران معروف سینما برای فرشو هر چه بیشتر در این صنعت می باشند.در جدیدترین این سریال ها که قرار بود به زودی فیلمبرداری آن آغاز شود نیکی کریمی باید نقش مقابل محمدرضا گلزار را بازی می کرد که در مذاکرات نهایی نیکی کریمی به توافق نرسید و از ادامه همکاری صرف نظر نمود.

حضور نیکی کریمی بازیگر سینما، در سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی محمدرضا گلزار منتفی شد.

کریمی به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال «عاشقانه» انتخاب شده بود، گویا مذاکرات دو هفته‌ای با این بازیگر به نتیجه نرسیده و به این ترتیب همبازی شدن او با گلزار دیگر بازیگر نقش اصلی این سریال منتفی شد.

پیش تولید سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی از چندی قبل آغاز شده و طبق پیش‌بینی‌ها تصمیم بر شروع فیلمبرداری از اواخر شهریور ماه است. این مجموعه که احتمالاً نام آن تغییر خواهد کرد، قرار است در ۱۵ قسمت از شبکه نمایش خانگی عرضه شود. گلزار با حضور در سریال جدید هادی بعد از «ساخت ایران» و «عشق تعطیل نیست» برای سومین بار در سریالی که در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود به ایفای نقش می‌پردازد.

به گفته مهدی گلستانه تهیه کننده پروژه، بخش اعظم لوکیشن های این سریال در تهران و بخش هایی از کار نیز در شمال کشور و دبی مقابل دوربین خواهد رفت.
«عاشقانه» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد…

علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نویسندگان فیلمنامه این سریال هستند.


تفریحی سرگرمی سریال ,کریمی ,نیکی ,«عاشقانه» ,بازیگر ,بازی ,نیکی کریمی ,سریال «عاشقانه» ,شبکه نمایش ,نمایش خانگی ,منوچهر هادی ,شبکه نمایش خانگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

beroozha همه چی پز دندانپزشکی ارزان در تهران بینتاد داره صبح میشه...! sobhan dreamshop