دندانپزشکی بدون درد

متاسفانه برخی از افراد با شنیدن واژه دندانپزشکی  ترسی در دل آن ها ایجاد می شود ،این ترس نه تنها در کودکان دیده می شود  در برخی از بزرگسالان هم وجود دارد ،همین امر سبب  می شود تا  افراد به دنبال دندانپزشکی بدن درد باشند .  اما آیا راهی وجود دارد تا  کودک  تجربه دندانپزشکی  بدون درد را داشته باشد ؟ خوشبختانه امروزه علم پزشکی پیشرفت قابل توجهی کرده است و این امکان فراهم گشته است که چه کودک و چه بزرگسال بتواند  دندانپزشکی بدون درد را تجربه کند .

دندانپزشکی بدون درد

دندانپزشکی بدون درد

دندانپزشکی با کمک لیزر

دندانپزشکی با استفاده از لیزر  یکی از روش های دندانپزشکی بدون درد است ، این روش می تواند فواید بسیاری   داشته باشد از جمله :

این روش محدودیت سنی ندارد برای هر سنی قابل انجام است .

در طی این روش  نیاز به بی حسی دندان برای درمان پوسیدگی دندان  نمی باشد ،در نتیجه روند درمان دندان درد  کاملا بدون درد انجام می شود .

ازآنجا که در طی این روش  درمان بدون تزریق و بی حسی انجام می شود در نتیجه  در اغلب موارد نیازی به درمان ریشه وجود ندارد .

در هنگام استفاده از لیزر تنها بافت پوسیدگی  از روی دندان برداشته می شود ،در حالی که در طی برداشت پوسیدگی  ممکن است بافت سالم همراه با بافت پوسیده از روی دندان حذف شود .

بعد از درمان با کمک این روش باقیمانده بافت دندان نسبت به پوسیدگی مقاوم تر می شود دلیل آن هم در این است که  لیزر سبب ایجاد مکانیسمی بر روی بافت  سلول های مینا و عاج  دندان می گردد  . در نتیجه امر می توان گفت   ،دندانپزشکی بدون درد خصوصا برای کودکان بسیار  کار آمد است و والدین می توانند با کمک این روش درمان  خاطره ای خوش از دندانپزشکی برای کودک خود ایجاد کنند .

  دکتر جوانمرد بهترین دندانپزشک اطفال در طی مراجعات تمام علائم پوسیدگی دندان را بررسی می کند و اقدامات لازم را انجام می دهند .شما می توانید برای مشاوره و مراجعه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
021-88699877

دکتر جوانمرد بهترین دندانپزشک اطفال در غرب تهران  با روحیه و  منشی که دارد  با کودکان ارتباط می گیرند و  همین ارتباط صمیمانه  آن ها سبب ایجاد صمیمیت و اعتماد کودکان به دندانپزشک می شود .

دندانپزشکی بدون درد با روش سدیشن یا آرامبخشی

در طی استفاده از این روش درمان ، اضطرابی که در حین درمان  برای فرد ایجاد می شود  با استفاده از دارو های آرامبخش و خواب آور  کنترل می شود .  به این معنی که  بیمار در خواب به نسبت سبکی فرو می رود  و فرد عملا دردی را احساس نمی کند .  هر کدام از این روش ها با توجه به سن بیمار  و شرایط او پیشنهاد می شود ،دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال  سعی بر این دارند که بهترین  تصمیم را برای درمان فرزند دلبندتان داشته باشند .

برخی از خدمات دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال در غرب تهران

دندانپزشکی کودکان

بیهوشی کودکان برای ترمیم دندان

دندانپزشکی کودکان بدون بیهوشی

دندانپزشکی کودکان

با تشکر مدیریت سایت دکتر جوانمرد بهترین دندانپزشک اطفال


جراحی فوق تخصص پلاستیک دندانپزشکی ,کودکان ,دندان ,درمان ,دندانپزشک ,جوانمرد ,دندانپزشکی بدون ,دکتر جوانمرد ,دندانپزشک اطفال ,دندانپزشکی کودکان ,بهترین دندانپزشک ,دک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوین کابین 87658565764 Elizabethhqblnmc tapak SCORPION sullivanhtyzn337 Webbplats محمدجلال ژاله